Anul asta se poarta unghiile rotunjite …

Manichiura unghii rotunde

Manichiura unghii rotunde

Buna fetelor,

Am vrut sa îmi încep călătoria în lumea bloging-ului cu o discuție despre tendințele de anul acesta în materie de unghii false.

După nenumărate discuții și controverse cu colegele de breasla am ajuns toate la aceeași concluzie : Se poarta unghii cât mai apropiate de forma naturala, adică unpic rotunjite și nu foarte lungi. Mărimea ideala a unghii fiind cu putin mai mare decât degetul.

Ca orice tendință  și aceasta se impune destul de greu printre amatoarele de unghii false de pe plaiurile mioritice. Cu toate astea cred ca încet încet intram și noi româncele pe făgașul normal și începem sa ne aliniem la aceasta tendință.

Eu azi am avut curaj si pentru prima data am încercat unghiile rotunde. Sper sa va placa și vouă.

About Design unghii

Nail design
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Anul asta se poarta unghiile rotunjite …

  1. sanda spune:

    frumoase unghiile, imi spui si mie te rog unde te gasesc sa imi pui si mie? multumesc

Lasă un răspuns

